Transformaijos žaidimo gimimas

  • 2021 Birželio 10

Joy Drake neplanavo sukurti „Transformacijos žaidimo“, žaidimas pats beldėsi į durys ir nenorėjo „paleisti“ Joy.

Papasakosime istoriją apie žaidimo gimimą (nuo to laiko jis yra „Findhorn“ bendruomenės dalis) ir tai, kaip Kathy Tyler tapo viena iš žaidimo įkūrėjų ir pamilo šį žaidimą!

Joy Drake pasakoja, kad jai visada kildavo abejonių dėl savo gebėjimų. Jausdavosi tiesiog paprastu žmogumi, neturinčiu ypatingų talentų. Tad kai dieviškojo įkvėpimo fragmentai pradėjo skverbtis į jos sąmonę, negalėjo tuo patikėti. Joy turėjo itin daug pokalbių su Dievu, iš esmės sakydama: „Tu padarei klaidą, aš ne ta, tu pasirinkai ne tą žmogų. Jei nori, kad kas nors žinotų apie sakralią geometriją ir giliai suprastų dvasinius dalykus, kodėl nepasirinkai protingo ir jautraus žmogaus, kuris supranta tokius dalykus? Tas asmuo gali tinkamai prisiderinti, gauti iš Tavęs informaciją, tada sekti. Ar tai nebus daug greičiau ir paprasčiau?“

Tačiau po dvejų metų, kai kito žmogaus neatsirado, o mūza vis dar atkakliai beldėsi į jos duris, Joy pasakė „Taip“ ir davė savo kūrybiškumui laisvę - jis ištrūko iš dėžutės! Patyrė idėjų potvynį. Žaliaviniai ingredientai ir dizainas šoko į pasąmonę ir pradėjo dygti. Tai buvo įdomus, pakilus, laukinis, bet tuo pačiu džiuginantis jausmas. Šis neįprastas procesas pasiglemžė visą jos dėmesį.

Po kurio laiko liejosi išskirtinio grožio eilėraščiai. Jie lyg apipylė ją ir Joy leidosi būti maudoma malonėje. Ji nežinojo, link ko veda šios eilės. Tuo metu ji tiesiog galvojo, kad tai yra įdomus pomėgis, kuris yra įprastas visiems „Findhorn“ žmonėms. Joy valgė, miegojo ir svajojo apie eiles. Jos siela pražydo. Tai taip pat iniciavo jos asmeninį pokyčių procesą, kuris paskatino eiti į priekį nuolat besikeičiančiame pasaulyje ir pradėjo dalintis savo vizija. Joy nežinojo, kad nuostabi Žaidimo dovana taps jos aistra ir gyvenimo darbu. Ji paprasčiausiai nustojo priešintis.

Atvykimas į Findhorną

Pirmą kartą į Findhorną Joy atvyko 1971 metais trumpų atostogų su savo vaikinu. Ji nežino, ar tai Findhorno Angelas, Dievas ar jos Siela traukė juos ten, bet jie atėjo tiesiai į Findhorną. Per kelias dienas suprato, kad rado savo dvasinius namus ir daugiau nenorėjo išvykti.

Pirmą kartą sąmoningai su dvasingumu Joy susidūrė 1960-aisiais. Ją suintrigavo frazė „Siela užkrėsta asmenybė“, kuri pasirodė Alice Bailey kūrinių serijoje. Ši frazė ją palietė. Jai buvo labai smalsu sužinoti, kaip atrodo sielos kupina asmenybė.

Kaip sužinoti, ar mūsų asmenybė yra sielos persmelkta? Joy apmąsčiusi suprato, kad šie svarstymai buvo jos pokyčių atspirties tašku. Tylioje maldoje, kurioje buvo pasinėrusi, vidinis balsas atsakė: „Gerai, aš tave išmokysiu, ir tu taip pat galėsi padėti to išmokti kitiems žmonėms“. Šis atsakymas – tai lyg sielos antplūdis, kuris kartu su jos noru tarnauti, tapo maldos gija, kuri persikėlė į jos gyvenimą.

Pirmi Žaidimai

Kuriant žaidimą, Joy sutiko daugybę autoritetingų žmonių. Tačiau Joy, žvelgdama į praeitį, suprato, kad patarimai ir eilės, kurias gavo Šventovėse (Findhorn parke ir Cluny namuose), buvo svarbiausios ir viskas išsivystė būtent ten.

Joy, kartu su bendraminčiais, išbandė naują žaidimą vakarinėse pamokose ant jos miegamojo grindų, žaisdami ant riebios popieriaus lentos su piktogramomis, kurias nupiešė (o kartais ir ištrindavo). Pirmojo prototipo dalių gamyba užtruko 18 mėnesių.

Pirmoji „viešoji“ žaidimo versija - „Pasaulinis žaidimas“ - buvo žaidžiama „Findhorn“ fondo „Cluny Hill“ salėje 1978 m. birželio mėnesį. Tada vyko „Sintezės meno“ dirbtuvės, kuriose dalyvavo 20 žaidėjų ir keturi vadovai (įskaitant Mary Inglis, kuri yra dabar pagrindinis žaidimo „InnerLinks“ partneris). Tada buvo pagamintos labai elementarios priemonės: popieriaus kvadratai, kostiumai iš lakštų ir pan. Tačiau tai buvo nepaprastai galingas, tikslus ir transformuojantis žaidimas.

Kathy įžengimas į istoriją

Žaidimo raidoje lūžis įvyko 1978 m. spalio mėnesį, kai Findhorn mieste Joy sutiko Kathy Tyler ir jos užmezgė labai kūrybingą partnerystę. Joy prisimena, kad jų asmenybės buvo tokios skirtingos, kad jų bendradarbiavimas negalėjo būti kitoks, nei dinamiškai susiliejusios sielos! Kathy meditacijos mokytojos patirtis ir jos plačios vidinės plokštumos žinios, padėjo patobulinti grubaus žaidimo energijos lauką. Kathy į vidinių pokyčių procesą įnešė aiškumo ir gilaus, intuityvaus supratimo. Joy ir Kathy iš naujo įvertino ir atnaujino visus žaidimo priemonių aspektus ir dirbtuvių struktūras. Jos pradėjo mokyti kitus dirbti su savo aukštesniu intelektu, o „Žaidimo Dvasia“ (“Game Deva”) - vadovauti dirbtuvėms.

Angelų ir Palaiminimų korteles

Po kelerių metų, kai vyko „Transformacijos žaidimo“ dirbtuvės, Joy tvarkydamasi dažnai pastebėdavo, kad trūksta poros kortelių iš Angelų kaladės. Vėliau atrado, kad svečiai juos parsineša namo kaip suvenyrus! Žmonėms jų reikėjo! (Ji vis dar skaičiuoja kortų skaičių savo Angelų kaladėje po žaidimo, kad įsitikintų, jog nė viena iš jų nedingo.)

Taigi, Angelo kortelės buvo išleistos 1981 m. Pirmą kartą jos buvo atspausdintos ir rankomis sugretintos bendruomenėje, ir nuo tada buvo išverstos į šešias kalbas. Jos greitai tapo įprastu „Findhorn Foundation Experience Week“ atnaujinimu. Iki šiol parduota daugiau nei 1,5 mln. kaladėlių. Kiekviena iš šių mažų, paprastų kortelių neša originalaus Žaidimo dvasinę energiją. Kortelės įžvalgiai papildo ugdymo grupės procesus ir asmeninį gydymąsi. Jos taip pat yra naudingos „vienos“, kad galima būtų sutelkti dėmesį, išaiškinti, apšviesti, papildyti, atpažinti, priminti ir atnaujinti mintis daugelyje vietų: gyvenamuosiuose kambariuose, mokyklose, įmonėse, ligoninėse, oro uostuose, laukiamajame ir kitose šventose vietose.

Pagal populiarų prašymą, Palaiminimų kortelės (Blessing Cards) pirmą kartą buvo atspausdinti Findhorne 1982 m. Padedant savanorių, svečių ir bendruomenės narių, jie buvo rankiniu būdu sugretinti (210 atskirų palaiminimų kiekvienoje dėžutėje) ir parduoti vietoje. Etiketės niekada nebuvo baigtos prieš jas išparduodavo. Žaidimas buvo tobulinamas ir plečiamas devintajame dešimtmetyje su turais po Europą ir JAV. 1990 m. Palaiminimų kortelės buvo pertvarkytos, perspausdintos ir perpakuotos.

Žaidimas dėžutėje

1985 m. gruodžio mėn. Joy su Kathy persikėlė į Sietlą (JAV) ir pradėjo nuo nulio siekiant atgaivinti žaidimą ir padaryti jį paprastesniu, trumpesniu „žaisk pats“ žaidimu. Kiekvienas žaidimo kūrimo etapas reikalavo iš jų gilesnio įsipareigojimo, finansinių investicijų ir didelių asmeninių pokyčių. Vykdydamos lėšų rinkimo iniciatyvą, jos ėmėsi išankstinių užsakymų ir kvietė žmonės tapti Garbės Angelais ir gerbėjais naujai pasirodysiančiai versijai. Dar vienas jaudinantis įdomus darbas! „Transformacijos žaidimas dėžutėje“ buvo pradėtas kitais metais (1987 m.), po daugelio mėnesių trukusio bandomojo žaidimo, tobulinimo ir kelių gilių, filosofinių itin linksmų pokalbių su pagrindiniu patarėju Davidu Spangleriu, buvusiu „Findhorn“ fondo ir „Lorians“ įkūrėju. Kai Žaidimas persikėlė į pasaulio rinką, jos jaudinosi, kaip visuomenė reaguos. Pirmaisiais metais buvo parduota 5 000 žaidimų!

1987 m. lapkričio mėn. visa bendruomenė, įskaitant Eileeną Caddy, vieną iš įkūrėjų, žaidė Pasaulinį žaidimą bendruomenės namuose. Tai buvo reikšmingas posūkis Findhorn bendruomenėi.

Transformacijos žaidimas šiandien

Nuo to laiko Joy ir Kathy apmoko žaidimų vedėjus-fasilitatorius visame pasaulyje, o 50-yje šalių yra daugiau nei 1 500 fasilitatorių. Žaidimas „Žaidimas dėžėje“ išverstas į devynias kalbas. Kathy ir Joy dabar persikėlė į Findhorno parką, kur viskas prasidėjo, ir žaidžia žaidimus su pagrindine vedėjų komanda, įskaitant Mary Inglis, Judy McAllister ir Yasko Takahashi.

Dabar Joy gyvenime atrodo, kad kiekvieną dieną ji žaidžia tęstinį virsmo žaidimą, kurį švelniai ir tikslingai palengvina Dieviškoji jėga. Leisdama Meilės ir Malonės upei ją nešti į priekį, ji aiškiai mato, kad prieš ją visada yra dvi durys, du pasirinkimai. Vienos durys palaiko jos pačios senumą, o kitos durys atsiveria jai visiškai naujame amplua, kai budėjimo režime yra neišnaudotų išminties šaltinių, kurie yra pasirengę jai padėti, kai leidžiasi būti įpinta į naują visumos išraišką. Joy praplečia savo suvokimą ir nepaprastai, kiekvieną dieną, kiekvienas žaidimas jai yra toks pat stebinantis ir gaivus kaip pirmasis.

Kokios dovanos mūsų laukia, kai mes paprasčiausiai nustojame ginčytis ir sakome „Taip gyvenimui“!

Originalus straipsnis: https://www.findhorn.org/blog/birth-of-the-transformation-game/